neděle 20. září 2020

Linecká srdíčka s čokoládovou a bílou polevou - z filcu

 a jdeme na další šité cukroví

dneska jsem pro vás ušila linecká srdíčka se džemem a dvouma polevama

nejdřív jsem ušila jednodušší verzi je se dvouma polevama

a pak mě napadlo to ještě malinko vylepšit

do polev jsem vystřihla malinká srdíčka

a ty jsem pak našila na ty už hotové polevy



a díky tomu tak vznikly hnedle tři podoby tohodle cukroví



a zatímco já už šiju vánoční cukroví

tak nám se pobláznila nová sadba jahod

před necelým měsícem mamina s taťkou udělali další nový záhonek pro jahody

a mamina si hned do něj zasadila novou sadbu stáleplodícíh jahod

a dneska jsme objevili

že už nám kvetou

tak vlastně ani nevíme jestli to je dobře nebo ne


a mám pro vás ještě jednu fotku

nejraději bych vám ji hned ukázala

ale ne nechám si ji na zítra

na samostané povídání

jen vám povím 

že u nás ve skleníku to bylo jako v Hošticích u Škopků

ale víc fakt už zítra

a vy mějte moc hezký večer  dobrou noc 


10 komentářů:

  1. Veru jsem napnutá jak struna. Cukroví jsi "upekla" moc pěkně, linecké to já ráda. Dobrou noc a hezké sny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj,článek o skleníku jsem právě dopsala a je nastavený na půlnoc,děkuju a měj pohodový večer

      Vymazat
  2. Taky mám linecké ráda a když je takové, po kterém se nepřibírá, tak to je ještě s bonusem. Jahodám se nic nestane, když jsou to ty stáleplodící, já taky ještě sbírám sem tam nějakou jahůdku a že se ty vaše splašily, to je tím počasím. Jsem zvědavá na váš skleník, co se tam děje. U nás kouká sluníčko, tak se asi dneska už konečně dám do brambor. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, no po totmhle se nepřibere určitě, ale asi by lechtalo v krku,my máme ještě maliny, ty míváme až do listopadu, ale jak pak už není sluníčko,tak jsou sice červené, ale málo už sladké, Věrko mějte doma pěkný večer a ahojda

      Vymazat
  3. Jsi šikulka.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, ěkuju moc a i ty měj krásný večer a dobrou noc

      Vymazat
  4. Linecké je Veru, jak jinak, opět parádní. Jahodám si už konec týdne moc přát nebude a vy budete rádi že tak pilně zazimováváte.
    I když my moc moc potřebujem václavský víkend ještě výletově pěkný, tak sleduju a doufám že zima a déšt se o nějáký den zpozdí.
    Pěkný den. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, děkuju a my už máme na zahradě vše co teď šlo hotový,je to blbý, ale o víkendu asi bude pršet, teď jsem koukla na předpověď, A´tko mějte doma pěkný večer a ahoj

      Vymazat
  5. Jé Very, ty už pečeš na vánoce :-)Krásné cukrovíčko, hned bych si kousla. Teď jsem napnutá, cože to bylo v tom skleníku :-) Posílám pozdravení z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, peču peč, už toho má malou krabičku, článek se skleníkem mám už nastavený na půlnoc, Libuško mějte se v Kožuškově moc hezky a ahoj

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)