sobota 19. září 2020

dneska

jsme u jezírka ostříhali kroucenou vrbu 

a ostříhali jsme ji tak

že docela nadobro

děláme to tak každé čtyři roky

a ještě než co taťka vzal pilu a mamina nůžky

jsem na kmenu vrby objevila tolikhle života

a dokonce se nám i takhle zvesela množí





a jak dopadla ta naše vrba
tak přesně takhle




a já jsem dneska došila to další vánoční cukroví
tak dopoledne ho na sluničku vyfotím
a pak si ho ukážem

a taky jsem koukala
že po tomhle článku už budu mít za letošní rok
zveřejněno víc článků
než za celý loňský rok
a je to tímhle blogem
jsem ráda že tu jsem
všechno tu funguje tak jak má
a tak je pak radost psát nové a nové články 

a vám teď kdo tu ještě takhle pozdě večer jste přeju dobrou noc
a ráno zas ahojda




9 komentářů:

  1. Muškát je krásný-taky mi konečně pěkně kvetou.Ale ty živočichy já jaksi nemusím.
    Přeji krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj , tak nám už půlka muškátů stávkuje a žloutne, některý už jsme proto nahradily podzimníma kytičkama,ale tenhle bílý kvete jak o závod,měj krásnou neděli a ahojda

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko,tenhle blog fakt funguje a to je moc dobře vždycky se těším na tvé povídání a fotky.My vždycky stříháme vrby na jaře a taky radikálně.Jsem zvědavá jaké cukroví jsi si pro nás připravila.Přeji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj a já se zas těším, co mi napíšete vy a vždycky jsem za to moc ráda, a upekla jsem a napovím ještě, večer to bude ve článku, ale mám co dělat abych to nevykecala už teď, mějte doma moc hezkou neděli a ahojda

      Vymazat
  3. Ahoj Veru, zrovna včera jsme pálili nějaké chrastí, co se nahromadilo po dříví a tak jsem s klukama- vnukama, natahala co jsem v týdnu ostříhala a byl ohýnek až skoro do večera, ale nebyli jsme sami kdo pálil. Ještě nám na hromádce trochu zbylo, tak to počká zase až příště. Ale proč to píšu, taky stříhám vrbu po nějakém roce, když už se mi moc nelíbí a taky radikálně a na jaře když vyraší, tak se mi moc líbí, jak je probarvená, takové lístky do růžova než narostou. Dneska jsem doma sama, mladí jeli k dědovi a tak peru to včerejší nasmrděný prádlo od ohýnku a ještě nějaké deky, dokud je hezky. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj a my to zas dneska máme s tebou podobné s tím prádlem,dneska večer jedeme domů, naši zas musí pracovat a ve středu jde taťka na velkou kontrolu se srdíčkem a tak mamina dopoledne tady na chatě posbírala všechno co jde vyprat a dokud má být ještě hezky tak budeme prát, a ty se měj takz moc hezky a ať ti to hezky schne

      Vymazat
  4. Veru to je prima, že ti to psaní článků tak jde, já zase ráda píšu komentáře, protože vím, že pokaždé odpovíš a to je taky prima. Ti broučci, možná jsou to tesaříci, ale nepoznám to, jsou krásní a jak je vidět, tak nevymřou. Měj krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, a já jsem zas moc ráda kdž i vy píšete mně, a jestli to je tesařík, tak si na něj pamatuju jednu veselou říkanku, co jsem se naučila když jsem byla malá
      Tlustá dcera tesaříka
      jedla ve dne , jedla v noci
      tak ať si teď nenaříká
      že jí auto neveze
      že poláme každou hračku
      če nemůže na houpačku
      ře se smějí všichni brouci
      vypasené Tereze

      a i ty měj moc krásnou neděli a večer ještě jednou ahoj

      Vymazat
  5. Very, taky tak ořezáváme vrbu, je pak hezčí. O Tesaříkovi pižmovém jsem nedávno psala na naší vrbě ho objevil Jonášek :-) Tu knížku s tou říkánkou máme ještě doma :-)))) Zdravím z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)