sobota 19. září 2020

nejsme sami kdo

 si užívá příjemného odpoledního sluníčka

konečně přišel čas 

kdy jak mávnutím kouzelným proutkem nás přestaly otravovat vosy

a zůstaly nám tu jen včeličky

ani těch už nám tu nelítá tak jako v létě

ale když začaly kvést mini chryzanténky

tak jich tu zas máme najednou plno

/ a nejen jich/

ale jen na těch kytičkách










je příjemné si sednout poblíž
a poslouchat jak si příjemně a spokojeně pobzukují

a jak to máme my s medem
tak ten u nás frčí
ale největším konzumentem je u nás mamina
ta by se bez něj asi neobešla
a na zimu potřebuje hned několik skleniček
jedna nebo dvě by jí určitě nestačily

a vy mějte moc příjemný a hezký den 
a zítra zas ahojda

pustila jsem se zas do šití dalšího vánočního cukroví
tak si ho brzy ukážem

a nakonec ještě jedna kapičková
to je ta z ranní rosy










14 komentářů:

  1. Very, včelky máš nádherně vyfocené a pestřenky jsou taky užitečné hubí mšice. Medu sníme za zimu sedm kilo, každý den ho na chlebu s máslem snídáme.Když nám,některý rok nevydrží až do nového, tak nám moc chybí. Všechny vás zdravím z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, děkuju a i za to , že už vím, že pestřenky jsou pestřenky,mamina má taky ráda chleba s medem / a i naše Baruška/ ale já ho nemusím. Zdravím všechny do Kožuškova a mějte prima sobotu

      Vymazat
  2. Krasne fotecky vcelicek i ostatnich opylovacu.Mejte vsichni krasnou sobotu !

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky.
    Přeji vám všem krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky vyfocené včelky a pestřenky. Těch je u nás taky hodně, ale jsou moc užitečné a jsou hodně včelkám podobné. Medu se u nás tolik moc nesní, ale malý ten si na něm moc pochutnává. Dneska chci dělat kapustovou polévku s mletým masem, tak za chvíli pomažu na zahrádku a taky nejdřív prohlédnu kytičky. Teď ráno si na náš plot proti oknu v obýváku sedla poštolka, ještě jsem jí tady nikdy neviděla, tak to bylo velké překvapení. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, děkuju za moc hezké čtení a přeju pohodový večer

      Vymazat
  5. Veru takový čerstvě upečený chleba s máslem a medem, to je mňamka, já mám nejradši ten tmavý lesní. Můj děda choval včely a když vytáčel med, tak jsem mu u toho ráda asistovala. Moc se mi líbí Baruščin úsměv Hollywoodské hvězdy. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, taky jsem si od tebe moc hezky početla, děkuju za to a přeju taky pohodový večer

      Vymazat
  6. Ahoj Veru.
    Pozdravuju všechny,podívám se zpět,krásné fotečky.
    Snad mi půjde komentář dát...
    pa Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, tak jsem moc ráda, že jsi ke mně sem našla cestu, moc ráda tě tu vidím, měj se moc hezky a ahoj

      Vymazat
  7. Ahoj Verunko,nám začíná kvést břečtan na garážích,když jdu kolem to je hukot chtěli jsme ho ostříhat,ale nejdřív tam byli ptáčkové ted zas včelky.Každé ráno si uvařím velký hrnek čaje s medem a citronem,manžela,když honí mlsná tak si namaže chleba s máslem a medem.Zásobují nás manželovo zakazníci takže máme zásobu.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, i tobě moc děkuju za hezké psaví a k vám domů přeju moc hezký večer

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)