pondělí 21. září 2020

poledné padla

 tak přesně to by vás mohlo napadnou při pohledu na tu naši fotku ze skleníku


já když jsem to viděla

tak jsem se musela smát

hned mě totiž napadla ta scéna ze Slunce seno erotika

jak přijeli ti Italové do Hoštic na náves

a ta byla plná lopat, hrábí, smetáků a podobně

u nás to bylo úplně stejné

skleník plný vercajku

a naši nikde

klidně si na horní lavičce pili kafe a povídali

u nás to teda bylo s tím rozdílem

že naši měli hotovo


teď už jim zbývá jen skleník omýt a je to 


a vám přeju moc krásné úterý 

a já se zas brzy ozvu

a takhle naše Baruška naháněla ještěrku která si z ní dělala dobrý den




P,S,

původně jsem měla článek nastavený až na půlnoc

ale nedalo mi to

a tak ho tu máte už teď

to jsem celá já 

já nevydržím žádné překvapení




13 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,tak to si vaši to kafíčko zasloužili.Já stačila vyndat akorát tu mrkev malá si hrála na písku pak přišla snacha s maličkou a ještě se zastavili známí tak snad zítra něco udělám.Na procházce s pejskama jsem si užila ticha v lese.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, my jsme byli v lese ráno a taky to bylo prima akorát dneska jsme moc hub nenašli, v lese bylo sucho. Mějte doma hezký den

      Vymazat
  2. Veru o půlnoci mám půlnoc, tak jsem ráda, že jsi to odtajnila už teď. Ale to se ti fakt povedlo, Hoštice jak vyšité.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, jé tak to já o půlnoci mám ještě den, jsem sova jak hrom.Měj moc hezký večer a ahojda

      Vymazat
  3. Very i kdyby si dopředu nenapsala o čem to bude, tak při pohledu na fotku mě napadne - přijeli Italové :-))) Mimochodem ta žluto černá věc je bezva, mám ji doma v menší verzi. To se to pleje a okopává. S motykou se člověk nadře s tímhle "oběhnu" zahrádku, pak jenom vytahám plevel :-)Kožuškov zdraví Hoštice :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahojm ano je to tak maši to mají taky rádi a jde to s tím hodně lehce .Mávám všem do Kožuškova a ahojda

      Vymazat
  4. Tak přesně vidím jak se dříve scházeli pracující ve statku, nebo JZD. Když jsem jezdila jako hodně mladičká k tetě do jedné malé vesničky na plzneňsku na dovolenou. Ráno se všichni sešli na jednom místě, každý měl sebou hrábě a vidle a pak přijel agronom a rozdával úkoly, kde se bude třeba sklízet nějaká úroda. Nářadí měli různě opřené o ploty a diskutovali. U nás je dneska od rána živo, k sousedům jezdí betonáři s velkejma autama a budou betonovat podlahy. Vykukuje sluníčko, bude asi opět teplíčko a já mám v troubě včerejší vypeckované švestky a dělám povidla. Jinak ta žlutočerná věc je co. Docela bych se chtěla na to podívat, vyfotíš to pro mě, prosím. Mávám od Ještědu. Píšu to už podruhé, počítač si vzpomněl, že chce restartovat a neodeslal příspěvek, ani kdybych ho prosila, kopla bych do něj. mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žlutočerná věc = ruční kultivátor s výškově nastavitelnými řídítky. Hezký den Lena

      Vymazat
    2. Věrko ahoj,u nás taky dneska byla zaplá trouba, ale neměli jsme v ní povidla, ale štrudl, u nás jsou povidla v plánu na sobotu,ale ne švestkový, ale hruškový. A už jsem ti to vyfotila tak na čtvrtek to tady bude, na zítra už článek mám připravený, tak proto až ve čtvrtek, jé tak to jsi hodná, že jsi mi psala dvakrát, moc děkuju a mějte doma moc hezký večer

      Vymazat
  5. Ahoj Veru.
    Hezké vše,a krásné fotky...Baruška mě vždy rozesměje...že jí děkuju.. :-)
    Moc se mi líbí ta šitá linecká srdíčka,moc pěkné.
    Užívejte hezké dny,a já mávám taky.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  6. Kafíčko po dobře vykonané práci nejvíce chutná.
    Přeji krásný podzim ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, chutnalo jim tak, že vercajk uklízeli až večer, měj krásný večer

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)