úterý 22. září 2020

dneska trochu jinak

 spolu nakouknem do lesa

ráno jsme si na chvíli zajeli do lesa na procházku

košík jsme nezapomněli

ale dneska kdybychom ho nechali doma

tak se až tak moc nestalo

hub proti minulým týdnům bylo málo

ale to nám nevadilo

prošli jsme se hezky

užili lesa a příjemných ranních teplot a sluníčka

a bylo to fajn

u nás v lese už je znát

že dlouho nepršelo

a je tam tudíž velké sucho

 a proto houby přestaly růst

a tak dneska místo plného košíku

a výstavních hříbků

mám fotky jiné





a tady na té muchomůrce je vidět
jaké je v lese sucho
byla úplně vyschlá



a vy mějte moc hezký večer

a užívejte posledních hezkých dnů

od pátku se nám to hodně změní

škoda

a já jdu chystat podzimní vzhled blogu



5 komentářů:

  1. No u nás už houby šli taky někam do hajan, u nás už je sucho velký. Včera jsem vykopala jeden kbalík brambor a dneska zase jeden a můžu tě říct, že je to vidět i na té zemině u brambor, jak je velké sucho a to každý den zalévám a myslím, že ne tak málo. Však kopec nad námi, jsou tam hodně listnáče, už je hodně žlutý a hnědý. Tak povidla mám ve sklenicích a další várku mám nachystanou na ráno do trouby. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,nádherné fotky z lesa.I když mám les u chalupy nikdy se ho nenabažím moc rádi se v něm procházíme a sucho je moc velký už aby zapršelo.Já ted jdu plěst duhový svetříček vnučka Elinka si ho moc přeje ona chce všechno duhový.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. A to jsem nedávno obdivovala fotky krásných muchomůrek a už je po kráse. Ale teď o víkendu má pršet, tak snad i houby porostou. Veru přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc, moc vám všem děkuju za napsání jste moc hodné, že mi taky píšete a že i já tak má co si počíst

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)