sobota 25. července 2020

kakaová roláda se šlehačkou a piškotová roláda se džemem - z filcu

ušitýho toho
co jsem vám ještě neukázala mám hodně
ale teď v těch teplech mi je blbé
vám sem dávat jídla jak knedlo zelo vepřo a podobně
a protože je dneska sobota
a to si zaslouží nějakou mlsku
tak si spolu upečeme - ušijeme právě tyhle dvě rolády

bylo to šití hodně jednoduché a rychlé
nastříhala jsem si jen proužky filcu
po dvou spolu smotala
na konci zapošila a bylo hotovo







a aby to nebylo jen o šitém jídle
tak i my jsme večer pekly
ještě nám zbylo pár švestek co včera mamina koupila na trhu
a tak díky nim nám tu večer při pečení zavoněla skořice
a my máme kynutý švestkový koláč




a já dneska mám v plánu ušít španělskýho ptáčka
se vším všudy tak jak mám být
tak uvidím jak to dopadne
zásobu a výběr barviček filcu už mám slušnou
a tak i barvy podobné těm jídel mám hodně podobné
a tak jsem sama zvědavá jak to dopadne

no a vy mějte krásnou sobotu
a zítra zas ahoj

jo a už jsem si tu na novém blogu docela zyvkla
a mám radost jak to tu bez problémů funguje
a já vám zas můžu pravidelně psát 


Vaše Verunka ♥

8 komentářů:

  1. Verunko,rolady paradni,jen se zakousnout,dobre jsi upekla !!!
    A maminka ten kolac,hned bych prisla na kaficko !
    Pozdravuji vsechny mejte krasny Vikend a Ahojjjj !
    Uz si tady taky dost zvykam������

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni ahoj,děkuju a měj taky moc hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Very, rolády jsou k sežráni, budu dnes dělat borůvkový koláč, už máme na zahradě borůvky, tak si musím pohnout, než mi to sezobou kosi :-) Jsem ráda, že se ti tu líbí, jsem na tom stejně :-)Zdravím z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško ahoj,my máme borůvky přikryté sítí, jinak u nás jsou kosáci tak drzí, že by nám je snědli všechny . Mějte se Libuško doma prima

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My je máme taky přikryté, ale loni nám kos síť protrhl, vlezl si dovnitř a hodoval. Letos nejsou tak drzí, nejsou taková vedra a mají větší možnost si něco někde sezobnout.

      Vymazat
    2. My letos máme kosz pěkně ofláklé, na třešních si pochutnali a borůvky máme tak zamotaný, že tam se nedostanou, občas se tam nemůžem dostat ale ani my :)))

      Vymazat
  5. Veru v první moment jsem si myslela, že jsou ty rolády pravé, vypadají fantasticky. Já jsem si teď uvařila kafe a k tomu bych si ten švestkový koláč určitě dala. Přeju pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru děkuju a kdyby to šlo,hned byc vám všem přes blok kus koláče ke kafi poslala, měj se krásně

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)