neděle 26. července 2020

jak se pěstuje špenát

nevím jak vy 
ale my ho pěstujeme takhle

hned jak se umoudří počasí tak ho vyséváme do záhonku
netrvá dlouho 
a začnou se objevovat první lístečky
to pak hned jásáme
špenát máme hodně rádi
jak klasickej vařenej
tak i jak náplň do masových rolád
nebo čerstvý coby součást salátů
a nebo si ho jen tak když jdeme kolem záhonku 
po lístečkách trháme a baštíme

no a tak není divu
že i když ho máme vždy celý menší záhonek
tak ho máme brzy snědený
letos tomu nebylo jinak
a tak vždy hned potom vyséváme špenát podruhé
letos tomu nebylo jinak
špenát jsme vyseli
a těšili na první lístečky
však to bylo radosti když se objevili
jenže ouha
oni se objevili jen ty první a žádné jiné
a nám se tak stalo
že z celého záhonku nám rostou jen dva špenáty 😅😅😅😅
kde se stala chyba netušíme
ale je fakt že na tu letošní druhou úrodu budeme dlouho se smíchem vzpomínat




a takhle my to to teda máme 

a vy mějte krásnou neděli
a zítra zas ahojda
to si asi napíšeme o Barušce 


4 komentáře:

  1. Very, tak to mám letos s petrželkou. Už jsem ji sela včera po čtvrté. Jednou jsem špenát nasadila jako druhou plodinu, tuším že po hrášku. Urodil se krásný, ale zdá se mi, že je ho třeba na oběd hodně, otrhala jsem půl záhonku a v kastrolku nic moc. Příští týden ho mám v plánu uvařit, ale koupený. Hezkou neděli přeju a zdravím z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme měli špenát teď ve čtvrtek a máme rádi i špenátovou polívku a je fakt, že špenátu na to je potřeba hoodně. Libuško moc děkuju, že mi píšeš a mějte krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Veru tak jedině ho vysít ještě do třetice a třeba jich vyleze víc. Já mám špenát taky moc ráda, na všechny způsoby. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru ahoj, špenát už je od rána znova v zemi, tak uvidíme co tenhle vymyslí, měj tak moc hezmou neděli u nás je pod mrakem a dost fouká

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)