středa 17. června 2020

jak se vaří vajíčka - návod

asi si říkáte co blbnu
že vám chci psát recept na vajíčka
který všechny dobře znáte

ale tenhle můj bude přeci jen jiný
trochu víc jiný

napoví vám hodně to
do jaké rubriky jsem ho zařadila
ano je to nová rubrika
a jmenuje se hračky z filcu

děsně mě totiž tohle šití chytlo

už kdysi mi Blanka z blogu To co mě baví
poslala šitého koníka a domeček z filcu a moc moc se mi to tekraát líbilo


a tak postupem času jsem se i já k tomuhle šitíčku propracovala
už mám našitý plný malý košíček a postupně vám to všechno ukážu
jenže dneska se mi nedaří nahrát nové fotky
tak snad zítra

a vy mějte krásný večer
a já jdu vánočně - filcově-potravinově šít
a vy můžete zkusit hádat co asi dneska budu tvořit Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)