pátek 19. června 2020

vajíčka šitá z filcu

fakt mě tohle šití hodně baví

začala jsem úlně tím nejjednodušším co jsem na netu našla
a to jsou práv vajíčka

jen talk jsme brouzdala po netu co by se dalo dělat
a tohle mi padlo do oka na hned
a protože bílý i žlutý filc jsme měli doma
tak jsem se hned pustila do díla

baví mě to o to víc
že je to šité rukou a na na stroji
se který já fakt ten boj nějak prohrávám

a šití v ruce to je prima
když mi vypadna jehla
tak to najdu podle navlíklé nitě nahned
a můžu zas dál pokračovat

a tohle jsme teda moje první výtvory 

a ještě jsem vytvořila ze zbytku filcu co jsme ten den měli těstoviny - mašličky
klasické a špenátové




a u nás stejně jako asi i vás od včera leje jako z konve
a tak to je čas jak stvořený na závaření a další šití
ale o tom zas až zítra
mějte se moc moc hezky 





Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)