neděle 23. září 2018

Háčkovaná deka pro Rózi po druhé

šmodrchám

a to celkem pravidelně
dala jsem si za úkol uháčkovat alespoň jeden čtvereček denně
dařilo se mi to
ale tím jak bylo pořád hezky
mě to kdovíjak dopředu moc netáhlo

ale teď se ochladilo
a to je jiná Smějící se

taky už jsme nakoupili zimní mini slečnovské oblečení
já když viděla ty prťavounký rifličky se srdíčkama
no to je bomba
a moc se mi i líbí světle šedivá zmní bundička s bílým kožíškem
a k tomu růžové doplňky - čepička, šálka, rukavičky
zítra vám to vyfotím
a zítra nám taky přijde taková ta asi metr vysoká komplet vybavená kuchyňka
ale ta bude až za měsíc k narozeninám
tak pššššt Smějící se

a teď honem zpátky k té dece


takže něco už mám sháčkované
a na to vše ostaní už mám hotové malé čverečky
takže jen už to dát dokupy

jo a ještě máme koupenou panenku
co toho umí snad víc jak živé miminko
a tak šmodrchám ještě i na ní
ale to zas příště
až to budu mít vše hotové Smějící se

ale teď ta deka











jo a ještě celou deku pak mamina podšije
koupenou slabou bílou dekou Smějící se

a vám teď přeju moc prima večer
a neulítně te mi
u nás zatím jen prší






jo a mám novou anketu
my jsme nakoukli do lesa už několikrát
ale neroste u nás ani prašivka Nerozhodný

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)