úterý 25. září 2018

od včera už ........ a pro Rózičku

tak od včera už koukáme na sníh
z chaty z verandy ho máme jak na dlani

v televizi říkali
že u nás je jen na Sněžce
ale kdepak, to se pletli
on je už i na Studniční hoře, na Labské boudě, na Luční a i jinde

tak jsem se ho dneska snažila pro vás vyfotit
nejřív pěkně z dálky
a pak jsem přibližovala a přibližovala

stejně mi to nějak nejde na rozum
ještě v pátek jsem běhala po zahradě jen v tílku a kraťasích
a od včera pak tahle nadílka Smějící se

takže tohle je on
první letošní Smějící se






a tak když už se počasí takhle zlomilo
a už napadl i ten první sníh
tak je dost možné
že nebude dlouho trvat a Rózička vyběhne ven v téhle zimné bundičce Smějící se



a co by byla tahle bundička bez riflí
tak jsme holt jedny slečnovský koupili taky Smějící se



a jak vidíte
tak s focením mi pomáhala i Baruška Smějící se
však mám na zimu taky slíbenej novej kabátek




a vám ted přeju moc hezký večer
a ať vám ráno neumrzne nos
když má být taková zima Smějící se



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)