čtvrtek 2. listopadu 2017

zásoby na zimu

zase se nám podařilo jet na chvíli na zahradu
na moc dlouho nemůžeme
venku už je chladno
a v chatě zatápět taky nechceme
a tak se taťka prošel po horní cestě
a za chvíli jsme zas jeli domů
to víte čekáme na telefon z Hradce s datumem
a tak musí být taťka ne sebe pořád opatrný

a naše Bsrčí i v té chvíli
se rozhodla uschovat si nějaké zásoby na zimu
posbírala si dvě jablíčka jako by byla ježek
a rozhodla se je zahrabat k molu Smějící se

jé kdyby jen jste věděli co my toho máme na zahradě zahrabanýho
tak třeba rohlík, bramboru, ponožku, lžičku
a to určitě tam toho jé díky té naší hrabalce mnohem víc
jen my o tom nevíme
protože to stihla zahradat tak
že ani my o tom nevíme Smějící se




jo a kdyby jste někdo z vás co ke mně chodíte
chtěli nálepky na toho svítícího plyšáka z Bily
tak mi písněte a já vám je pošlu
máme jich teď už na jednoho nasbíráno
a určitě na jednoho je ještě posbírat stihneme Smějící se



mějte moc hezký podvečer Smějící se

jo a mám zas úplně novou anketu - nakupovací
mně zrovna se dneska podařilo koupit něco tak trochu špatně
ale to jsem zjistila až doma

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)