úterý 31. října 2017

sníh


tak ten už je jen kousek od nás


Černá Hora je už úplně celá bílá až dolů
a my tak sníh máme už pěkně na dohled Usmívající se



a nám se dneska zas malinko podařilo jet na chatu

moc tam toho k focená není


tak třeba tahle opozdilá růžička



za tůjkama jsem našla tenhle zapomenutý květ měsíčku



léto a jeho dobrůtky připomínal tenhle taky zapomenutý červený rybíz



a na kamenný zídce jsem našla tenhle poklad

kde se tam vzal vůbec netuším
kolem zídky
když jsme na zahradě projdu několikrát za den
a objevila jsem ho až dneska

a to srdíčko je pro vás všechny co na nás myslíte Smějící se



mějte moc hezký odpoledne

a já jdu dodělat to šmodrchání
potřebovala jsme na to kousek mechu
a ten už mám doma
a tak se jdu do toho pustit Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)