čtvrtek 26. ledna 2017

Šišmod


tak a už vám jdu odtajnit ten můj včerejší tajemný název Šišmod Smějící se




jak už jsem napsala je to slovo složené ze dvou slov

mamina šila
ši la teda už někdy před vánocema
já to celé v ruce obšila
a já pak už jen šmod rchala a obšmodrchávala a bylo to Smějící se

tak tedy tohle je ten můj šišmod











mamina když šila
tak mi jich našila hnedle rovných deset a každé jiné
a tak už je mám i obšitá
což teda dělám děsně nerada
a teď už dojde i u nich řada na to přijemnější
a to obháčkování
tak pak vám je taky ukážu Smějící se

a vy mějte moc hezký večer
a zítra zas ahoj

a co asi teď tady vyvádí Bára s medvěděm vám asi ani nemusím psát
co objevila tu novou zábavu
tak vše ostatní jde stranou Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)