pátek 27. ledna 2017

ještě vloni....

.....když jsme byli na jedné z procházek mezi svátky na toulkám mezi Rokytníky
to když ještě nebyl sníh
a jen mrzlo až praštilo




tak jsem tam pro vás vyfotila tenhle mech
a pak jsem na ty fotky úplně ale úplně zapomněla
nojo už se to stává i mě Smějící se

až dneska
když jsem hledala nějakou vhodnou fotku na něco
tak jsem si ty fotky zas připomněla
a tak si myslím
že i teď ve dnech
kdy nám tu vládne poctivá paní zima
vám je můžu taky ukázat
vždyť mech roste po celý rok





a i houby jsme ten den našli
jen košíček jsme sebou neměli Smějící se
i když teda asi bychom si je sebou stejně neodnesli domů




a šípků jsme cestou potkali
no jejda Mrkající


a u nás už to zas voní po bábovce
před chvílí ji mamina vytáhla z trouby
my jsme totiž zas maminu ukecali
aby nám zas upekla právě bábovku
když ona je tak dobrá
že jsme ji chtěli zase S vyplazeným jazykem

a vám teď popřeju moc hezký večer
a zítra zas ahojda

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)