středa 30. listopadu 2016

záhada odhalena

tak díky naší Libušce, co mám v odkazech
už víme
co jsem to tuhle vyfotila u pana Štrbáka Smějící se


Libušku jsem poprosila
oan totiž hodně moc rozumí kytičkám
jestli by nám pomohla tuhle záhadu odtajnit

a Libuška pomohla

záhadné jméno té kytičky je

Datura

a když kvete tak vypadá jako velká dolů otočená trumpeta
když si ten její název zadáte do Google,
tak ten vám ji hnedka najde a ukáže Smějící se
já jsem to taky hned udělala
a nestačila jsem se divit jak moc krásná kytička to je

jen si teda vůbec nevybavuju
že by u pana Štrbáka kvetla
ale musela
když tam teďka je takhle odkvetlá Smějící se


a to je vše

Libuško, ještě jednou moc děkuju

a já se jdu těšit na půlnoc
to už tady totiž vykoukne to moje první vánoční brebentění z truhličky Smějící se

Mějte moc krásný večer
u nás chumelí a chumelí


a zas mi nejde dát ten můj podpis Překvapený

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)