čtvrtek 1. prosince 2016

1. vánoční, aneb pojďme spolu...



pojďmě spolu do světa pohádek, voňavého cukroví, rozzářených dětských oček, milých úsměvů, shledání a dárečku


pojďme spolu do světa vánoc
a poprvé tak spolu otevřme víko od mé tajemné vánoční skříňky
která nás bude provázet od dneška až do šťedrého večera



dnes teda budeme otvírat poprvé



takže pšššt
pomalounku polehouku začínáme ..........



a z truhličky už na nás vykukují
dárečky
dárečky s překvapením
které jsem pro vás balila s velkou úctou a láskou
a zdobila je malinkatými srdíčky
přesně takovými
jakými budu zdobit i moje dárečky pro maminu s tatkou a Barušku




a o jeden takový dáreček si brzo i spolu i tady zahrajeme



jeden z těhle dárečků už vám všem teď na dálku posílám
a vy si ho můžete v klidu domova rozbalit

je v něm lidská láska, pohoda, tolerance a vzájemné pororumění
a sounáležitost s těmi které máte rádi
a velká kupa zdravíčka a i nějaké to štěstíčko
je v něm prostě všechno co k tomuhle předvánočnímu krásnému času patří



a do truhličky jsem pro dnešek dala i starou kuchařku
je hodně stará



je ještě po babičce Věrce
a chtěla jsem s ní říct
že i časy dávno minulé vánoční spolu navštívíme
a podíváme se
jak se dřív na vánoce vařilo a peklo

a mamina slíbila
že i jeden recept z té kuchařky tady spolu ozkoušíme

máme toho hodně co je před námi


a já vám teď všem za nás všechna od nás přeju
aby ten vánoční čas
co dnes začal
byl pro nás všechny co se tu známe co nejkrásnější



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)