čtvrtek 29. září 2016

podzimní toulky

Už dávno bylo po žních a taky po bandorách a tráva
tak ta se každé ráno parádila jinovatkou
a sluníčku se nechtělo z mlhavé peřiny.....

a i když to tak nevypadalo podzim byl tu
stromy byly strakaté jak šátky na jarmarku
šípky a hlohy jako korále...... Usmívající se
















a já nevím čím to je
ale ať teď jedeme kam jedeme
tak vždycky tam narazíme na nějaký posed Smějící se




a včera se mi povedlo konečně něco došmodrchat
a tak dnes už bych se chtěla pustit do toho
háčkovanýho maxi vánočního stromku
co už mám na něj podstavec
který mi taťka udělal z kmenu naší stařičké blůmy Smějící se

a i ta dírka uprostřed je jak dělaná pro mě
krásně do ní ten stromeček budu moc postavit



a vy se mi mějte moc krásně
a já se pak zase ozvu

a zase mám zmatek ve dnech
a dneska mám od rána pondělí Úžasný


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)