čtvrtek 29. září 2016

Háčkovaný svícen s domečkem

šmodrchám pořád něco
ale přes léto toho moc nového nepřibylo
spíš to byly jen takové drobnosti

že mám zálibu ve svíčkách víte
a každou chvíli s nima štrachám
a tak nejedna naše dečka skončila politá voskem
jak se mi to ale mohlo stát to vůbec netuším
i když teda možná malinko asi vím Smějící se


no a tak kde to šlo
jsem dečku od vosku povypárala
a předělala ji Smějící se


a protože doba svícení už je tady
a mamina mi tuhle z města donesla prima mini dřevené ozdůbky
tak ty když jsem viděla
tak hned jsme měla jasno
jak je využiju

tak koukejte co jsem vymyslela

svíčku jsem měla obháčkovanou během pár minut
a pak už stačilo jen přilepit domeček a srdíčka
a zas trochu jiná paráda byla na světě Smějící se











a večer
když ho pak rozsvítíme
tak to vypadá přesně takhle Smějící se







a svítit už si teda máme čím
teď si ještě uvařte nějaký dobrý čajík
a já vám k němu brzy napíšu recept na veverčiny oříškové trubičky S vyplazeným jazykem

mějte prima večer

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)