pondělí 1. února 2016

velikonoční vajíčko

tak a máme tu únor

a to je tak akorát čas začít
co se týká tvoření
myslet na velikonoce
vždyť letos jsou už koncem března a to je vlastně příští měsíc Smějící se

a tak jsem byla ráda
že moje další šmodrchání
které se opět vydá na dalekou cestu
mi bylo upřesněno docela brzy
a já tak včera v požadovaných barvičkách mohla začít
a vytvořila prvné letošní velikonoční vajíčko Smějící se


paní toho chce docela dost
a tak budu kromě šmodrchání dělat právě i tahle vajíčka
jen musím dokoupit některé věci a barvičky
docela mě překvapila ta červená
ale je to její přání a já ho plně respektuju
a nakonec s tou režnou
kterou taky v tom tvořerní chce mít
to vypadá hooodně dobře Usmívající se

však mrkněte sami








a u nás

do rána napadlo trochu sněhu
ale je hodně mokrý Úžasný

a Baruška jde dneska dopoledne na kontrolu
a myslíme si, že se ji to zas do rána vrátilo
zas hůř polyká tak uvidíme

prdelka naše malá
škoda, že neumí povědět
co přesně ji trápí Zamračený

a já vám teď přeju moc hezký den
i když asi bude plný mraků a deště


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)