sobota 30. ledna 2016

Sobota, Baruška a mlsání

sobota u nás začala tím
že si naši po dlouhé době pořádně pospali
/ teda podle jejich minění, já na to mám jiný názor Úžasný/
a sami se pak lekli
v kolik, že se to vlastně vzbudili
no bylo to o půl sedmé ráno Smějící se

nechápu jak někdo může téhle ranní době říkat zaspání a to ještě v sobotu

ale nic

sluníčko nás dneska laskalo svými paprsky
i kdyžvítr to teda trochu kazil
a protože Baruška už vypadá hodně dobře
tak jsme se rozhodli
že po obědě

a to jsme měli kuřecí polívku s domácíma nudlema
bramborovou kaši s vepřovýma roládkama


a zeleninový salát S vyplazeným jazykem

vyrazíme na zahrádku
ale jen na otočku
Barušce nebíčkový zapálit svíčku
a pak zas pěkně dolů k autu
a hurá domů s tím naším
podle nás už téměř zdravým marodem do tepla Smějící se

a víte co Baruška dnes dostala nového
místo obojku má kšírky
koupili jsme ji je proto
aby si nedráždila ten krček
ale ona se s nima sžila téměř nahned
a tak ji je asi necháme místo obojku napřád Smějící se

taťka se ji smál
že má teď úvaz jak malý horozelezec
a nebyl daleko od pravdy
Baruš totiž pokoušela schody na verandu
i když moc dobře ví, že po nich nahoru nesmí
a tak tam na druhém schodu posedávala
a doufala, že ji dovolím jít nahoru
a to kouzelné slůvko řeknu
ale to měla marné Smějící se



ale nebylo to pro mě lehké ji to neříct
ty její očka
co na mě při tom házela mi dávaly pěkně zabrat
no měla jsem co dělat abych nezavolala
Baruško, šup ke mně Úžasný
ale zmákla jsem to


a všiměte si jak má zmazaný čumáček
takhle zmazat se stihla během pár minut co jsme tam byli
ale o tom si napíšem zítra
jenom vám pošeptám
ale nikomu to neříkejte, aby to bylo zítra překvapení
že svedla boj s rozpadlým sněhulákem a ....... vyhrála Smějící se


a já taky budu bojovat
ale o tom si napíšem víc taky příště
vyhlásila jsem válku ....... komu, vám povím zítra
ale nebojte nebudu nikoho napadat

a ještě vám ukážu pár fotek z dneška







a já mažu do kychyně
podezřele dobře odtamtud voní slaný mřížkový kolč co máme k večeři

a když jsme u těch koláčů
tak se můžete zastavit pobejt na kus tepla a právě tenhle koláč
jestli ho někdo neznáte
tak písnětě a já vám dám recetp Smějící se

no a dnes vás k nám zvu
na strouhaný s tvarohem S vyplazeným jazykem
/ taky papří do kategorie mokrých/
a já měla listový šátečky taky s tvarohema a navíc s višněma/


a vy všichni mějte prima zbytek soboty a zítra zas ahoj

a já jdu šmodrchat
teda až po večeři, tu si přeci nenechám ujít S vyplazeným jazykem

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)