pátek 29. ledna 2016

musela jsem pro pomoc

to jsem celá já že jo Smějící se

já vám to teda na sebe prásknu


Baruš spokojeně spinkala
a já si uklízela na stole



a že tam mám co uklízet Úžasný

jen než co to všechno sundám a utřu prach to chvíli trvá
a vůbec když pak zas musím mít vše na milimetr přesně porovnané jako to bylo předtím
já kdybych si to dala jinak tak budu celá nesvá Smějící se


a jak jsem se tak nakláněla na tu poličku za monitorem
tak se to stalo
já jak jsem prostě úplně po česky - krev a mlíko
tak jsem svým vyvinutým hrudníkem zalehla klávesnici a bylo vymalováno Úžasný



a já v cukuletu vše měla na monitoru vzhůru nohama
a takhle se fakt dělat na počítači nedá Úžasný


ještě, že máme vedle pytlíka
na tohle on je jednička
a tak jsem šla na něj zvonit o pomoc
přišel , pic pic něco pomačkal a vše je j pořádku Úžasný

a co z toho pro mě vyplývá
že raději už nebudu uklízet

holt si musím dávat bacha Úžasný


a vy si vemte ode mně ponaučení
že až budete taky uklízet
tak si k tomu proboha nikde neodkládejte svůj hrudník jako dneska já
protože ten náš pytlík by to k vám měl o něco dál
než to má ke mně - jen přes chodbu


mějte hezký páteční podvečer
a děkuju moc za Barušku

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)