pátek 29. ledna 2016

k neuvěření

bude to co napíšu téměř v samém závěru
já sama to ještě pořád nechápu Smějící se
že to pořád někoho baví
asi jo


ale pěkně postupně
marod je úplně vzorněj marod
poslušně hajá a spinká
a opravdu po té injekci je to mnohem lepší
sice ještě sem tak když polkne
tak si krček protáhne a pomůže si tím vlastně
ale oproti včerejšku už to je jen úplně malinko

a takhle teda marodí



tady na půl oka pozorovala co se to kolem ní děje Smějící se



a když zjistila
že to jsem jenom já s foťákem
tak se vůbec nevzrušovala
a během chvilky chrněla znova Smějící se




a včera jsme to doma nadobro odzvonili zimním dekoracím
a zas o kousek blíž se posunuli k jaru
a u těchlhe jarních deček
co jsme dali
mi přišlo, jako když jim něco chybí
a tak jsem vzala jehlu a nitě
a všechny jsem pěkně / ale že to byla fuška/
kolem dokola obšila
a připravila si je tak pro obháčkování Smějící se


Ali a jehla přežila a ani jsem ji nikde neztratila Smějící se


a teď to něco
a prosím
je to jen pro toho někoho
kdo mi opět psal na email
že jsem si to s Baruškou jen vymyslela
to prý abych byla středem pozornosti

nechápu toho někoho Úžasný
tak tady aby mi věřil je včerejší účet od pana doktora


tak a pro vás všechny ostatní mám kousek z našich třech hyacintů
co už nám kvetou pěkně naplno Usmívající se



a já docela zjišťuju
že se mi asi líbí víc
když jsou ještě coby zelený pevný poupátka Smějící se




mějte prima odpoledne
a jen co to půjde tak se vám zas moc ráda ozvu
to víte náš marod mě zaměstnává na plný úvazek Smějící se


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)