sobota 26. prosince 2015

z venku

dneska po obědě jsme si to vyšlápli na chatu
povím vám ale , že to šlo pěkně ztěžka
ono po poctivé svíčkové s domácíma knedlíkama se není ani co divit
funěli jsme jeden víc jak druhý Úžasný


ale den byl jam malovaný
a tak jsme skoro celé odpoledne byli venku

a venku
tak tam nám dnes vládlo jaro

rozkvétají nám hořce
dnes jsem napočítala rovných pět poupat



prosinec, neprosinec
kvetou nám i růžičky Usmívající se



a na podzim zasazené růžičky
začaly už obrůstat prvními lístky Úžasný



a sedmikrásky
tak těch máme tolik
že jsem si mohla i vybírat
kterou si vyfotím
nakonec to vyhrály tyhle dvě Smějící se



venku bylo prima to jo
ale já pospíchala pak i do chaty
a tam na dýchly ty pravé chatové vánoce Smějící se




a taky jsem si sebou v baťůžku nesla ne želvičku
ale šmodrchání
ano čtete správně šmodrchání
a pak při hrnku čaje a cukrovíčka
jsem se pustila do díla Smějící se


ale o tom zas až zítra
dostala jsem pod stromeček totiž velký balík klubíček
a tak jsem je nemohla nechat zahálet
jde mi to teda pomalinku
ale jde
a tak mám z toho radost Smějící se

a vám přeju moc hezký večer
a zítra zas se mnou ahoj

a najdete mouchu
či co to je
odpoledne jsem to nevědomky vyfotila
a objevila jsem to až teď v počítači
když jsem si to zvětšila Úžasný


a mám pozdravovat od našich Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)