pátek 25. prosince 2015

Bramborový salát - recept trochu jinak

Bramborový salát je u nás doma jen a jen moje záležitost.
A vy k němu potřebujete už jen hodnou a šikovnou manželku, která vám všechno nakoupí , uvaří vše co je potřeba a pak vše i s nožem, prkýnkem a mísou nachystá na kuchyňskou linku.
A v tu chvíli přichází moje role a já přejímám vládu u nás doma v kuchyni. Krájím, míchám, krájím, ochutnávám a zas krájím a pořád dokola.



Letos to ovšem byla jná. Měl jsem pomocnici. Smějící se




Vydržela tam se mnou po celou dobu přípravy salátu a pocivě ochutnávala taky, sic jen po kousíčkách a jen to co mohla , ale i tak ji v bříškou skončil kousek salámu či uvařené mrkvičky, po té se olizovala nejvíc Úžasný



A všem co očekávali opravdový recet se omlouvám, že žádný takový není. Dnes to je spíš o tom receptu na klid a pohodu o si o Vánocích přejeme a ta u nás i v tu chvlí při přípravě toho salátu taky byla Usmívající se.


A já vám za sebe a ty moje holky přeju moc pohodový den.

Dopisovatel z hor Radek

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)