úterý 1. prosince 2015

1 adventní - o naději.....


dlouho jsme přemýšlela
jak tohle naše první adventní povídání začnu
pak přišel mi moc krásný email od Dáši a Zdeny

moc Vám za něj děkuji
je tak nádherný a pravdivý
možná ho už taky doma máte
množná ne

a já tedy hned věděla
že to je to pravé čím to vše krásné vánoční dneska začneme ♥

neumím ho sem dát v původní verzi
a tak fotku a hudbu jsem pozměnila

text je původní
ten jsem opsala

udělejte si prosím 3 minutky času a přečtěte si to
a pak ještě chvilu poseďte
a nechte to všechno pěkně v tomhle počínajícím předvánočním čase doznít ♥


a teď si pusťe prosím hudbu

a hezky v klidu čtěte







Hořely čtyři svíčky na advetním věnci


hořely tak tiše
že bylo slyšet, jak mezi sebou začaly hovořit .


První svíčka vzdychla řekla :

Jmenuji se MÍR ,
moje světlo sice svítí,
ale lidé žádný mír nedodržují .

A její světýlko bylo čím dál tím menší až docela zhaslo.




Světlo druhé svíčky zakmitalo a ona řekla :

Jmenuji se VÍRA
jsem ale zbytečná,
lidstvo nechce nic o bohu vědět,
nemá tedy cenu abych svítila dál .

Průvan zavál místností a i druhá svíčka zhasla .



Tiše a smutně se ke slovu přihlásila třetí svíčka :

Jmenuji se LÁSKA
a už nemám sílu abych hořela dál .
Lidé mě odstavili na stranu a vidí jen sami sebe
a lásku druhým už neumějí dávat

A s posledním záchvěvem zhaslo i tohle světlo .



V tom vešlo do místnosti dítě
podívalo se na svíčky
a řeklo :

Vy přeci musíte svíti a né být zhaslé .

a ....rozplakalo se



V tu chvíli se ke slovu přilásila čtvrtá svíčka a pravila :


Neboj, se.
Dokud já svítím můžeme i ostatní svíčky znova rozsvítit
jmenuji se totiž NADĚJE


a tak se stalo
dítě vzalo do ruky onu svíčku a od ní zapálilo zbylé tři



a tak i každý z nás by měl plameny :

míru
víry
lásky
a naděje

ve svém srdci uchovávat achránit ♥



a my všichni od nás z hor
vám v dnešním prvním adventním okénku přejeme
ať je váš advent co nejkrásnější ♥




a další moje vlaštovka právě vylétla


a právě jsem se dozvěděla, že dnes vylétla ještě jedna má vlaštovka
takže jak mi psal Kamil, tak dnes je to pro mě historický den se dvouma fotkama
děkuju

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)