pátek 30. října 2015

včelka Mája

já tu teď vlastně vůbec nejsem Smějící se

mám to dovolené až odpoledne a pak i večer

takže já vlastně ani nevím
kdo vám teď honem píše
já to určitě teda nejsem Smějící se

jsem šla jen malinko na počítač nakouknout

a tam na mě vykouknul email od pána z Meteopressu

s názvem právě včelka Mája

a u něj byl tenhle odkaz :


to víte, že z toho mám velkou radost
a jste teď první kdo to víte
ani naši to ještě nevědí
když teď tu vlastně nejsem , žejo Smějící se


tu včelku jsem fotila na jiřince
a pamatuju, že ji byla tenkrát velká zima chudince
držela se tam co jí síly stačily
a mně ji bylo moc líto
kdoví kde jí je konec


a já rychle zas utíkám od počítače

a až budu mít ten svůj povolený čas
tak vám uzkážu tu moji vánoční dečku
chybí mi už jen jedna řada dokola
a bude hotovo Smějící se


a taky jsem pro vás vyfotila dnešní mamčino pečení
a tak zítra bud recept
a já mizím
mamina právě přišla s Barunkou z venku
tak jako, že nic Smějící se jo


jo a když kouknete na těch stránkách meteopressu na listopadovou předpověď
je tam napravo
tak se dozvíte
že po půlce listopadu už by mohlo chumelit
a to i v nížinách Smějící se

však už se na to sněhové focení těším
na jaře toho moc sněhového focení nebylo
sníh nějak chyběl


tak se mějte prima
a jen co budu mít volno k pc
tak tu budu nahned Smějící se

a zdravím pana S. který mě k tomu dokopal společně s L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)