pátek 30. října 2015

vánoční dečka

nejdřív ale začnu jinak Smějící se

jak jssm tu v poledne byla a nebyla
tak to mělo pak doma pokračování Smějící se

taťka přišel z práce
a prý Ahoj holky moje

a najednou koukal za dveře, za skříň , do ložnice nakouknul

a na maminu : šári nic, to je divný

my na něj koukaly jak na tydýda a nechápaly jsme

a taťka

no my máme asi doma skřítka
co se vydává na prcka a píše potají na blog
protože jsem koukal z práce a Verunka tam má nový článek
to je divné Smějící se

skřítka jsme teda nenašli a kdo na tom blobu tady byl já teda vůbec netuším Smějící se

a teď k té dečce
tahle je totiž náhradní zá tu co už mamina měla


já jak mám ráda svíčky a pořád je někam přenáším
tak mi semtam ukápne i vosk
a většinou se mi to podaří právě na dečku
jejda co já už takhle zrušila deček Smějící se

a právě to samé se mi povedlo vloni s tou velkou vánoční dečkou
a tak jsem mamině slíbila
že ji udělám novou

a ta už je skoro na světě
chybí mi už jen jedna jediná řada a bude hotovo
tohle šmodrchání mě baví
líbí se mi na něm
jak jsou ta očka vedle sebe pěkně poskládaná jak vojáci v řadě Smějící se


jen tím
že šmodrchám malinkatým háčkem
tak mi to jde pomaleji
ale jde Usmívající se


a já už zas mizím
to abych mohla zas zítra Usmívající se

a vy se mi mějte moc hezky
a my se vám zítra zas určitě ozveme

tak ahoj a děkuju vám za všechno


a mamina už má pohledaných několik receptů
na vánoční cukroví
a jsou právě přesně takové co můžu i já
tak je budeme postupně z poloviční dávky zkoušet
a když budou dobré
tak se pak i vy můžete těšit na úplně nové recepty
jak pečené tak i nepečené

a teď už opravdu ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)