neděle 1. listopadu 2015

tvořím, co mi síly stačí

no opravdu Smějící se

i když dnes by to bylo spíš o tom čase na tvoření
moc mi ho na něj nezbylo
však vidíte, že píšu až teďkon

tak jako většina z vás
i my dnes vyrazili na hřbitovy
a tak jsme na chatu dojeli až k večeru

teda zatímco mamina doma vše chystala
tak taťka se mnou zajel ráno na chatu
taťka zatopil
abychom tu teď měli teplo
a já měla čas na focení
a tak mám hodně a hodně fotek /i pro K. a zítra pošlu / Smějící se


a protože venku už je fakt brzo tma
a naši by mě stejně dýl na houpačce kvůli tomu nachlazení nenechali
tak jsme se uprdelila u kamen
a tvořila
celé vám to ukážu zítra
teď aspoň malinkatý kousínek Usmívající se


a pak jsem se přesunula ke stolu
a tam jsem tvořila dál
a jak jinak než opět vánočně Smějící se
tak teď taky jen malá ochutnávka
a zítra si o tom všem mým tvoření pěkně napíšeme víc



a protože už mi je mnohem líp
a už mě ani hlava od rýmy nebolí
a podobných vánočních inspirací mám pro vás víc jak dost
tak po neděli se do nich spolu pustíme Smějící se
no myslím
že už je čas tak akorát
vždyť od zítra za 4 týdny už budeme zapalovat první adventní svíčku Smějící se



a protože vánoce se opravdu blíží
tak jsme doma začali uzavírat sázky
víte jaké Smějící se

no přeci kolikrát se Barušce podaří nějakým způsobem převrátit či přestěhovat vánoční stromek

Barušce nebíčkový se to povedlo jednou
a my si myslíme
že tahle naše malá čurybrková
to určitě zvládne víckrát Smějící se


a já už budu teď končit
chci se ještě mrkout na ty dnešní fotky
a mám jich přes 300 a tak mi to chvíli dá

no a vy mějte dobrou noc Usmívající se
a nezapomínejte že :


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)