čtvrtek 29. října 2015

já musím, já to nevydržím

se mnou to je těžké
copak já něco vydržím
i prdlajs, že nevydržím Smějící se


ale teď si myslím že už můžu vám to ukázat
však v neděli je už prvního listopadu
a pak už za měsíc bude prvního prosince
a my tak budem zas spolu pěkně advetně počítat

a letos budeme počítat s touhle malou tabulečkou


tak a je to venku
a já zas mizím

nebo bude doma rachot Smějící se

a ještě něco
protože i mamina je slepičí prdelka
a vyžvanila to o mně s těma fotkama
tak tady máte moji první " vlaštovku"


a když kliknete na tu fotku s houbama
tak se vám pěkně zvětší
a mě tam máte ve vší parádě podepsanou Usmívající se
i když jsem chtěla podpis ve tvaru
Verunka z hor
tak pán z meteopresu to udělal pěkně po svém
s komentářem pro mě
že tak pěkné fotky musím mít podepsané pěkně celým svým jménem
že se nemám za co stydět
no a bylo to Smějící se


a jinak to na čem rostou ty houby
tak to je prkno naší lavičky kde v létě sedáváme venku s Baruškou
a fotila jsem to minulý týden Smějící se


a já už mažu do té postele
nebo bude doma sekec mazec Mrkající


a vy se mi mějte moc hezky a ahoj
a ještě něco z toho samého dne co jsem fotila ty houby







a po tomhle chodníčku chodím do malého krámku
když něco zapomeneme koupit ve městě Smějící se
mám to do něj dvě minuty Úžasný


tak ahoj a já vám až budu moc zas něco napíšu

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)