středa 30. září 2015

Bílé srdíčko z filcu

tak takovéhle podobné srdíčko jsem viděla v jednom malém obchůdky v Itálii
a chtěla ho mamině koupit
bylo přesně v tom stylu
do jakého si postupně zdobí kuchyňku Smějící se
ale pak mě napadlo
že i já bych ho mohla zmáknout
bedlivě jsem si ho prohlédla
a pak doma nakoupila vše potřebné
a pustila do díla


jen to šlo hrozně pomalu
mohla jsme tvořit jen když Baruš spala po obědě
to aby mi ho neumazala
a nebo se pak nespílila o tavnou pistoli

ona když něco takového dělám
tak mě nenechá chvíli na pokoji
a už mi leze do klína
a chce mazlit
no a to jsem měla strach aby mi to neumazala
když to je bílé Usmívající se
a nebo aby si neublížila

nejdřív jsme myslela
že si nechám sešít od maminy na stroji
ale pak jsme se rozhodla
a sešila ho ručně po rubu sama
to bylo na tom asi to nejhorší Úžasný

a pak už jen otočit naplnit
díru pro naplnění opatrně a pečlivě slepit pistolí

a pak už to šlo ráz naráz
po celém obvodu pistolí přilepit jutový provázek s očkem na zavěšení
a už jen zdobit a zdobit a zdobit
a pak dát mamině
a dostat velkou pusu od ní za to
a bylo hotovo Smějící se

a vy se teď můžete mrknout jak se mi zadařilo
a jak si ho mamina nakonec nepověsila
ale dala do niky vedle kořenek z Itálie
a tak to tam teď máme po novu








a příště se můžete těšit už na vánoční šmodrchání

mám ho už hotové a naškorbené
a zbývá mi už jen to celé dát dokupy
nějak mě začalo bavit dělat na víc pracnějších věcičkách Smějící se

a protože naše Baruška je hoodně zmrzlej pejsek
a po ránu se klepe zimou
a svetřík pro ní máme zatím jen jeden
a jiný, jak je hubená a malá nemůžeme sehnat
tak jsme se rozhodla
že se do jednoho urychleně pustím Smějící se

a vy se mějte moc hezky
a brzy zas ahoj


no a já mažu s tím naším zmrzlíkem ven Smějící se
to se mi tam zas bude klepat
máme stejně jako včera
fičí studený vítr od hor
je zamračeno a jen 11 stupňů

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)