pátek 21. srpna 2015

pomaloučku , polehoučku

přichází podzim
ač se nám to líbí nebo ne
nic s tím nenaděláme

ráno, když vstávají naši je už taková tma,
že i lampy už svítí pravidelně každé ráno Smějící se


na louku nám svítí sluníčko už jen do pěti
a pak mu už brání domy
je už holt tak nízko, že je nepřesvítí

a večer už jezdíme ze zahrádky týden od týdne dřív a dřív
tma už se večer pomalu vkrádá v ten čas
kdy se nám to ještě ani trochu nelíbí a nebo nehodí

ano, ano
dny se zkracují a i to je známka pomalu přicházejícího podzimu Mrkající

však i včera na zahrádce
když jsem šla fotit
jakoby se mi ty podzimní kytičky
kterých nám kvete víc a víc samy vkrádaly do foťáku

no a já
já se jim nebránila
a tak pár jich tady máte Usmívající se


a i blůmy už trháme Smějící se

a i mamčiny muškáty
co jsou vidět v pozadí na zábradlí u verandy
se letos hodně vydařily


a ještě jeden malý dovětek ke včerejšku



Vejunko
a my měli dnes o obědu cizjnu s pojkem
a tak pjdím víc jak jindy Smějící se




no opjavdu Vejunko Smějící se


a agi
tak ta jak jsem už psala
věnovala se pudinku a nějaká cizrna k obědu
a problémy s ní spojené jí byly v tu chvíli úplně jedno

ty jsme řešily až o něco později
kdy chudák nedoběhla Úžasný


a vy mějte prima pátek Smějící se

a jestli náhodou i vy máte k obědu cizrnu
tak jako včera dračeny
tak ať vás nepotkají stejné trablem, jako měly ony Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)