čtvrtek 20. srpna 2015

Vejunko pjoč se směješ

no směju se
jen co cirkus dorazil k nám Smějící se
tak pořád je čemu se smát


a největší halo bylo při svačině

to byl puding s piškotama, ostružinovým přelivem a ovocem
/ puding to byl vanilkový a do uvařeného ještě zatepla mamina přimíchala taky trochu toho ostružinového přelivu, co udělala/


holky se usadily k jídlu
a čertice spustila svůj proslov
no však už jsem se na něj těšila
ona nikdy nezklame
a pokaždé se pasuje do role hlavního mluvčího Smějící se

a takže takhle to dnes bylo :

Vejunko my už nemáme stůl
no on se nám tam nevešel

Živko a jak teda jíte ?


No Vejunku pjeci z talížků, to je jasný ne Úžasný

/pro informaci, byl to poslední stůl co doma měli /




a my nemáme už ani tu skžíň po babičce Jůžence
to jsme jozboujali a vyhodili
my tam potjebovali udělat místo
a víš na co Vejunko
no na kjabice
a víš co bude v těch kabicícn
no pjeci to stjojení z tý skžíně Úžasný

no a to už jsme se fakt smála
až jsem slzela

a čertice

Vejunko pjosím tě mi žekni čemu se tak směješ
a Vejunko
a my nemáme už ani.......

a to už jsem se smíchy úplně kuckala
ale to je na dlouhé povídání


a agi
tak ta si spokojeně baštila a nějaká takováhle naše debata ji byla úplně fuk Usmívající se


a já se jim jdu zase věnovat
a vy mějte prima večer

u nás svítí sluníčko,
ale fouká a tak to je na mikinu Smějící se

tak zatím ahoj a já se zas brzy ozvu

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)