úterý 28. dubna 2015

dělání

ano
přesně tak
o dělání byl vlastně celý náš víkend
a ani včera a dnes tomu nebude jinak




chleba mamina sice nepekla
ale cihlu k cihle s taťkou dávali
a tak naše nová koupelna je až na malinkaté drobnosti hotové

to co jsem nestihli na podzim už máme hotový
a tak i nová vana už je na svém místě
je už i zazděná a obložená kachlíkama
a dnes už ji taťka večer jen zaspáruje
dodělá poslední silikony a bude hotovo
a pak vám už ji budu moc ukázat

včera večer přišlo už na řadu i zrdcadlo a takové ty drobnosti


a mamina tak ta teda nezadělávala maltu
ale těsto na koláč umíchala

a tak jsme měli tan jahodový s kouskama čokolády a protože nám vlednici zbylo ještě trochu hrušovýho komptu
tak do něj pokrájela i ten


a i na pizzu k večeři došlo


pořád tak nějak ještě nemáme moc chuť na jídlo
moc nám to pořád nejde jíst
ale je fakt, že po té pizze se jen zaprášilo
jo io mamina nás zná a ví co na nás platí a tak tou pizzou se fakt trefila


a já jsem včera ještě večer honem na zahradě natrhala sedmikásky
a tak se nám doma už máchají spolu s citronem coby základ na sedmikráskový sirup - či med , jak kdo chcete


a dneska vám taky ukážu to mé víkendové šmodrchání
včera jsem na tom taky chvilku dělala
ale chybí mi ješě jedna drobnost
a pořád ještě nevím jestli to mám vyšít nebo si pomoci korálkama


a nakonec pár kapičkových z víkendu



Pes je jediné stvoření na světě,

které vás miluje víc než sebe



mějte moc hezké úterý

u nás je zatím docela hezky a i sluníčko ještě svítí
ale brzy se to má pokazit

a moc moc Vám děkujeme

a Ali moc děkujeme za napsání a hodně na Vás myslíme a posíláme moc pozdravů a síly ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)