čtvrtek 19. září 2024

dny plynou

 pomalu, hrozně pomalu a nám začíná docházet, že to co se stalo není zlý sen , ale strašlivá pravda. Ne to přeci ne, srdce nám to rve na malé kousíčky a slziček bolesti už proteklo tak moc.

Ta strašná pravda, že už Tě nikdy nepohladíme, nedáme pusinky, neučešu Ti copánky, nepochválíme tvůj právě namalovaný obrázek, nezahrajeme si člověče nezlob se.........už nikdy nic .


Včera jsme s taťkou zjistili, že jsi si do telefonu nastavila odpočítávání dnů do Vánoc, tak moc jsi je i s adventem milovala a neumíme si ani trochu představit, že ty letošní by měly být bez tebe, bez tvé upřímné, dětské radosti.

Proč, proboha proč.......


mamka, taťka a Baruška 

8 komentářů:

  1. Milí Šárko a Radku, velmi s vámi tu vaši obrovskou bolest prožívám,
    i když vím že jí nic nemůže zmírnit, a nepřebolí to v podstatě nikdy. A to vánoční období vše ještě prohloubí,
    také jsem si tak promítala jak si nám Verunko každý adventní den psala, i tvuj krásný pohádkový příběh, jak už od leta mívalas dárečky a vše možné si mi honí hlavou, bylas tu s námi prostě hodně mile a krásně a my u vás jako doma.
    Moc na vás všechny myslím. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ta realita je tak krutá a smutná- srdce bolí. Držte se , říká se,že čas rány zahojí....ale není tomu tak -znám to z vlastní zkušenosti-jen je maličko zmírní.....Posílám hodně sil a myslím na vás....Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko a Radku, ach , myslím,že budou tisíce malých i velkých věcí, které vám budou neustále drásat srdce, budou připomínat vaši Verunku...
    Vánoce....ani nevím, co napsat....jak se na ně Veruška těšila...
    Je mi to moc a moc líto....Verunky,vás obou....Myslím na vás...MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  4. Zůstaly nám všem vzpomínky na Verunku
    Šárko a Radku,držte se.🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Těžko se hledají slova útěchy na Vaši neskutečnou bolest, každý den na Vás i na Verunku stále myslím, vím jak měla ráda adventní čas, nakupování dárků, pečení cukroví a všechno to tajemné dění okolo vánoc, které s námi radostně sdílela .
    Ale musíme vše přijmout, tak jak je, i když je to moc moc těžké, objímám a v duchu jsem stále s Vámi, Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Milí, jak už jsem psala, sleduji blog od začátku. Byl to vlastně jeden z prvních, které jsem začala sledovat. Líbila se mi vaše všechna vyprávění, vzpomínky i aktuální věci. Obdivovala jsem, jak máte hezky vyzdobený byt, co vše Šárka vypéká a vyvařuje a hlavně, s jakou bezelstnou radostí nám vše Veunka fotí a komentuje. Jak se těšila na všechny svátky a hlavně Vánoce. Na stromeček, dárečky, pečení cukroví...Moc na vás myslím, posílam sílu. Těžko se hledají další slova.

    OdpovědětVymazat
  7. Verunka měla moc ráda vánoce a já jsem to těšení prožívala s ní, bude mi chybět ta krásná atmosféra na blogu. Je mi to strašně líto, nejhorší je ta bezmoc, že vám nemůžu nijak pomoct, ale aspoň na vás myslím. Dejte za mě Barušce pusu na čumáček. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šárko a Radku, vůbec nevím co napsat je mi to moc líto,Verunka uměla udělat tu správnou adventní náladu bude to moc chybět.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)