středa 14. srpna 2024

V pondělí ráno

 o půl sedmé mamina s kyticí růžiček nasedla do autobusu

směr Vrchlabí a jela pro tatínka

v nemocnici to bylo dojemné 

a když jeli tleskajícím špalírem sestřiček a lékařů nezůstalo jedno oko suché 


a tohle jsou ti nej

kteří o tatínka pečovali 

a všichni si tak

 víc než je běžné přirostli k srdíčku

a bodejď by ne

byl u nich ve Vrchlabí 

na následné péči 3 měsíce

a starali se  s maminou o tatínka jak jen nejlépe uměli❤️ 


a tohle už je dneska při obědě 



ještě nás čeká velký kus práce ohledně chůze

ale my to dáme 

a pak zas od nás budete mít fotky z našich oblíbených pastvin ❤️


tak a vy mějte krásný večer 

a ahojda 

a ještě jednou za všechnu vasi podporu moc děkujeme 🌹🌹🌹




11 komentářů:

  1. Milá Verunko, tak to je ta nejlepší zpráva, na kterou jsme tady všichni čekali. Mám radost, že jste to zvládli a jste už zase všichni společně doma. Moc vám to přeju.
    Hezký večer. MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda Veru, to je tak dojemný a já jsem strašně ráda, že už je taťka nazpátek a přeju mu, ať se brzo zotaví. Krásný večer. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  3. Veru,to je tvuj nej článek roku 😉
    Moc vám to všem přeju,
    a kroky půjdou,krůček po krůčků jsme je také počítali a odhazovali postupně oporu,
    budu dál moc držet pěsti,pa Atka

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko, konečně všichni spolu doma🍀❤️🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, při čtení této zprávy nemám ani já oči suché. Dočkali jste se, tatínek je doma, jste zase všichni spolu a to je úžasné. Myslím na Vás a držím pěsti, Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko, jsem moc ráda, že už máte taťku doma .Přeji krásné dny Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko,krasna zprava.Nyni už budete uživat všichni pospolu.Přeji vam všem hezke dny ,hlavně ve zdravi.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  8. Very, krásná zpráva. Všechny vás zdravíme z Kožuškova a přejeme zdraví vám všem🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Verunko,mám obrovskou radost ,tatínek musí být štastný,že už je se svýma holkama a vy,že už ho máte konečně doma.Víš,když se tak dívám zpátky na fotky a tvé příspěvky,tak si říkám,že je to skoro zázrak.Mějte se všichni moc hezky a vyřidˇ prosím mamince,že je ůžasná,jak to všechno zvládla.Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj jsem moc ráda že máte tatínka doma. Tak přeji všem hodně zdraví asi do další rehabilitace. Z

    OdpovědětVymazat
  11. Verunko mám radost s vámi že máte tatínka doma i přes veškerou péči v nemocnici tak doma je doma.Užijte si s tatínkem zbytek léta.Alča z Jbc.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)