středa 27. března 2024

Trochu to

    odlehčím


dneska byla mamina za taťkou v Hradci sama

Před chvílí dojela domů

já s maminou pojedu zítra

a pak ještě v sobotu


 a dneska na maminu u vchodu do nemocnice čekalo tohle překvapení

kačenky tam byly 🦆






a pak ještě v nemocnici na maminku čekalo další  mnohem větší překvapení

v podobě toho

że paní doktorka rozhodla

že tatka už může zkusit jíst

a tak čekali na maminu aby to byla právě ona kdo ho bude krmit

měli strach jak to taťkovi 

půjde

ale i přesto že taťka jedl po dlouhých 31 dnech

tak to zvládl na jedničku

a přesnídavku snědl s velkou chutí 👍❤️

tak doufám

že maminu to povzbudí natolik

že začne jíst taky 


a to je asi tak dneska všechno

a moc vám s maminou za všechno děkujeme 🌹❤️



7 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, tak to je dobrá zpráva.Kachnicky u vchodu jsou vtipný.Preji ať už je jen líp Posílám moc pozdravů.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,dlouho jsem nepsala,taky jsem měla starosti,ale pořád na vás myslím.Mám to s jídlem,přesně jako maminka,když mě něco trápí,nemůžu jíst,ale určitě se to zlepší,mamka má skvělou partačku do nepohody,TEBE,a spolu to zvládnete,a neboj tatínek určitě ví,jak moc vám chybí,a že bez něho by vaše skvělá rodinka nebyla komletní,takže věřím a moc si přeju ,abyste si brzo užívali zahrádky,chatičky a všeho toho naprosto obyčejného ,kterého si umýte vážit.Já mám taky nejraději víkendy,kdy se mi moji už dospělí kluci vrátí domů a já vařím,smažím,peču a jsem štastná.opatrujte se ,L

    OdpovědětVymazat
  3. To je prima zpráva Verunko.👍🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Krůček po krůčku Veru a ono to pujde, velikonoční svátky s nadějí , která k nim patří, přeje Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Veru to je dobře že taťka začal jíst, to je dobré znamení. Kačenky možná přišly taky k někomu na návštěvu, je vidět že jsou krotké a jsou zvyklé na lidi. Já si vždycky nad ránem otevírám okno a poslouchám jak ptáci vyzpěvují a dneska jsem dokonce slyšela i datla, tak jsem si trochu připadala jako v lese. Přeju pohodový den a držím pěsti. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko,
    kachny aspon pobavily maminku,tebe i nás taky:)).A skvělá zpráva- krůček k lepšímu.Ted můžete s maminkou vymýšlet, jaká dobrůtka by tatínkovi chutnala a dodala mu další sílu. Mám radost..mějte se...MíšaZ.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)