úterý 19. března 2024

Pomalu

 se blíží Velikonoce 🐣

a tak jsme to doma už pěkně velikonočně nazdobily






a protože mám strach abych to s taťkou nezakřikla

tak o tom víc psát nebudu

ale víte jak to myslím 👍


u nás je dneska sluníčko

ale pěkná zima


a vy se mějte moc hezky

a za všechnu vaši podporu vám s maminou moc děkujeme ❤️


 

5 komentářů:

  1. Veru, to chápu s tím psaním o taťkovi, já také pořád vše zaťukávám na dřevo abych nezakřikla, a nebo říkáme že se těšíme tak akorát, protože když se člověk těší moc, taky se někdy něco domotá.
    Velikonoce máte doma krásně něžné bílorůžové. Mě tady už pestře malovaly vnoučata a v Praze na trzích jsem koupila dekorace přírodní dřevěné, všechny svátky mám vždycky moc ráda.
    Klidné dny a at píšete či ne, myslím na vás. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,taky už máme velikonoční výzdobu doma i venku.Na sluníčku je teplo, ale ve stínu je ještě zima.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký večer!
    Krásné to máte.Jemná,pastelová růžová...A Verunko,jasně- chápeme.A rozumíme....
    Děkuji za milé nakouknutí k vám. Jste moc fajn...MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko, posílám🍀 a také pochvalu za moc hezkou Velikonoční výzdobu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru, mně nějak nedochází, že velikonoce se kvapem blíží a když vidím vaší krásnou výzdobu, tak jdu zdobit taky. Přeju hezký den a držím palce. Jaruna

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)