neděle 25. února 2024

A protože

 už teď v páté začíná březen

tak už nemaluju vůbec žádné zimní obrázky se sněhem 

ale už jsem se pustila do jiných

a protože má moc ráda zvířátka

tak všechny moje obrázky jsou právě plné zvířatek

kytiček 

a na žádném z nich nechybí ani sluníčko





Nejraději maluju večer
a pouštím si k tomu 
Černou hodinku s Hurvínkem

a vy mějte pohodový podvečer
a ahojda ❤️


7 komentářů:

  1. Very, povedené obrázky, zvířátka mají pěkné ksichtíky, to mi nikdy nešlo namalovat. Zdravíme vás všechny z Kožuškova a Barušce posíláme pohlazení😊

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, krásné obrázky.Cernou hodinku s Hurvinkem taky ráda poslouchám a odpočívám u toho Přeji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko mě se nejvíc líbí obrázek s ovečkou.A ta kytička co z ní kouká motýlek je super.Jsi moc šikovná.Mějte se všichni bájo v Krkonoších.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ty jsou krásné,já zase moc ráda vykresluju,a Verunko máme stejnou zálibu,taky moc ráda chodím do papírnictví,vždycky se mi tam něco hodí.Hezký večer Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Veru obrázky jsou krásné, veselé, sluníčkové. Na Hurvínka chodíme s prckama do divadla, Přeji pěkný týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veru, obrázky jsou super už skoro velikonoční, když je vidím, tak už se těším na jaro. Hezké skoro poledne. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  7. Zase smekám klobouk,obrázky jsou nádherné jako vždy. S pozdravem Daja

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)