pondělí 22. ledna 2024

Ani dneska

 Jsme nevynechali procházku

sice už byla bez sluníčka

ale i tak to bylo prima 🌲🌲🌲

sněhu máme pořád hodně

a tak jsme si užívali










a doma pak hodně a ráda maluju

však když si můžu přát co bych chtěla

tak vždycky to právě pastelky vyhrajou

když já jich mám fakt velkou spotřebu


jo a včera jsme měli k obědu hovězí na divoko



a vy se mějte moc hezky

a ahojda ❤️

a já jdu malovat



13 komentářů:

  1. Very, vy máte sněhu. U nás už skoro roztál, máme jenom hromádky. Mez naproti nám je otočená k jihu a je už úplně bez sněhu. Krásné zasněžené fotky, to je něco pro Barušku. Hezký obrázek, mohla by si malovat kamínky a pak je roznášet na vycházkách, taky se na to chystám. Jídlo parádní, děláš mi chutě. Zdravíme z Kožuškova ...😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško Ahoj, Moc děkuji za komentář a pochvalu . Ano Baruška si to moc užívá . Na malování kamínků mám příšliš nemotorný prstíky . A kdybych malovala kamínky, tak bych si je nechávala doma pro sebe a svojí radost . Hovězí na divoko jsme neměli dlouho protože jsme na to jídlo zapoměli . Libuško měj se moc pěkně a už se k tobě těším na zítřejší okénko do kuchyně to mám vždy moc ráda jo a pozdravuj všechny do kožuškova . Měj se prima

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko,to jsou krásné fotky u nás už jsme bez sněhu tak, když jsme byli odpoledne na procházce šla jsem v holinách a teď leje.Hovezi na divoko u nás dlouho nebylo tak mám inspiraci u nás o víkendu knedlo zelo vepřo.Moc hezky malujes.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko Ahoj, Děkuji za komentář a pochvalu nás už taky prší . Tak to jsem ráda že jsme ti dali inspiraci . Tak to jste si taky pošmákli . Měj se moc prima a pá

      Vymazat
  3. Zdravím celou rodinku! I s Baruškou.A děkuji za tipci vařit k obědu.Mějte se krásně.MíšaZ:

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, já celkově nějak na hovězí zapomínám, v rajské i svíčkové ho často nahrazuju vepř. pečení. K Libušce na kuchynské okénko se taky pravidelně koukám, je to u vás holky jak prohlížet kuchařku a to mám ráda .
    Sníh my už nemáme žádný, dnes jsem mrtě uklouzla po blátě.
    A opakovaně musím pochválit obrázek, mě se fakt ty tvoje maluvky vždycky moc líběj.
    Mějte fajn dny . Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atko ahoj my hovězí vaříme neustále. Máme ho moc rádi a vždy si na něm moc pochutnáte. Děkuji za pochvalu a komenta. My máme sněhu hodně ale lépe tu jak z konve a pěkně to i klouže. Měj se moc hezky a prima dny pa 🙃

      Vymazat
  5. Ahoj Veru, krásné sněhové fotky a moc hezký obrázek. Taková procházka zasněženou krajinou by se mi taky líbila. Já teď sedím doma a kurýruju se, neb jsem chytla rýmu jako trám. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarusko ahoj tak ať ti je brzy dobře a můžeš zase brzo ven. Děkuji za pochvalu a komentář. My jsme taky dnes nebyli na procházce protože lilo jak z konve a klouzaloto a tak jsme místo toho stihli i nákup v Polsku. Měj prima dny pa 🙂

      Vymazat
  6. Obrázky maluješ Verun, moc krásné. Zdraví Daja z Ostravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalo ahoj moc děkuji za pěkný komentář a pochvalu. Měj prima dny pa 🙂

      Vymazat
  7. Tady není žádný sníh (KV). Jedinkrát byl takový poprašek,aby jsme věděli jak vypadá
    Pá Eva H.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)