neděle 17. prosince 2023

Vždycky večer

 Když máme v kuchyni hotovo

kuchyň s maminou poklidíme

v tu dobu si už taťka s Baruškou lebedí na gauči u televize

mamina se pak jde vykoupat

a pak už je doma takové to večerní ticho

Baruška už spokojeně pochrupuje 

taťka většinou taky

mamina u stolu v obýváku potichu šustí manufakturou

a to je domov

kuchyň ještě voní po cukroví který jsme ten den pekly

všichni už máme vánoční dárečky nakoupený a zabalený

a tohle je prostě domov




a vy mějte krásnou neděli❤️

a užívejte v pohodě ty poslední předvánoční dny 🎄




12 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, máme to úplně stejný akorát já beru jehlice s pletením.Preji krásnou adventní neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko Ahoj tak ať ti pletení jde od ruky . Měj krásný předvánoční dny

      Vymazat
  2. Ahoj Veru úplně mně to připomnělo vánoce u nás doma když jsem byla malá, ale i dlouho potom, když jsem byla dospělá a už jsem u našich nebydlela, ale vánoce jsem s nimi trávila. Teď bych tu dobu nejradši vrátila. Tak ještě týden a je to tady. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarusko ahoj jsem moc ráda že jsem tě potěšila měj moc prima předvánoční dny

      Vymazat
  3. Verunko,krásné čtení a kuchyněčka jak od babičky.Hezký poslední adventní týden přeji do Krkonoš.Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko ahoj , Moc děkujeme za pochvalu mamina taky moc děkuje za pochvalu Měj moc prima předvánoční dny

      Vymazat
  4. Verunko, moc hezky jsi to napsala, přeji celé rodině krásné svátky. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko Ahoj , Moc děkujeme a přejeme prima předvánoční dny

      Vymazat
  5. Verunko, krátký příspěvek, ale dýchá z něj obrovská pohoda a klid předvánočních dnů. Měj se hezky, zdravím celou rodinu i Barušku. I u nás máme Barunku, která si nás vychovala k obrazu svému, pá 🎄😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evko Ahoj Moc děkujeme a Vám taky přejeme krásné předvánoční dny měj se moc prima

      Vymazat
  6. Verunko,krásně, idylicky na mě působí tvé fotky vašeho domova. Dýchá z nich pohoda, láska a teplo rodinného krbu. Moc ráda si sem k vám chodím číst a kochat se...
    Mějte se krásně
    Míša.Z

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo Ahoj, Moc děkujeme a přejem také krásné před Vánoční dny

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)