čtvrtek 7. prosince 2023

Tak už jsme

 Taky začali

a jako první jsme upekli

dva nové druhy

pistáciové hvězdičky

a malinové kytičky








no dneska večer budem už pokračovat klasikou

a to rohlíčkama a banánkama

a dneska jsme koupili stromeček

a vy se mějte moc hezky

a ahojda




8 komentářů:

  1. Veru , ty malinové by mě zajímali, je to nějáké zvláštní těsto? zrovna dnes jsem koupila lyofilizovaný maliny.
    Já ještě nezačla, ale už si zadělám těsta, pak už to jde.
    Hezké adventní dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko Ahoj je toúplně obyčejné linecké těsto . Mějte taky prima pohodové dny

      Vymazat
  2. Verunko, moc hezky nazdobené cukroví máte. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško Ahoj . Moc děkujeme a přejeme pěkné a pohodové dny

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko, krásné nazdobené cukroví, já už mám napeceno teď slepuji a zdibim,chtěla jsem to včera dodělat,odpoledne přišly vnučky a ta starší zůstala na moc tak budu pokračovat odpoledne.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko Ahoj Děkujeme za pochvalu tak ať ti jde zdobení pěkně od ruky . Mějte moc pěkné předvánoční dny

      Vymazat
  4. Veru máte to krásně nazdobené. Já budu péct linecké dneska, včera jsem si udělala těsto a na zdobení jsem si teď vzala inspiraci. Přeju pohodovou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Ahoj . Moc děkujeme za pochvalu . Tak ať se ti to všechno podaří a moc děkujeme a přejeme prima předvánoční dny

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)