pátek 24. listopadu 2023

To když

 venku celý den prší

a nedá se jít ven

tak ráda maluju

a protože zima už je v dohledu

tak jsem se tenhle týden už pustila právě do zimních obrázků ☃️




Malování mě fakt moc baví

a vydržím kreslit třeba i celý večer

však moje spotřeba pastelek a papírů tomu odpovídá

však i Ježíškovi jsem si napsala o tu největší sadu pastelek co mají 😊

no a vy mějte krásný večer

a ahojda ❤️



8 komentářů:

  1. Verunko,obrazky jsou moc hezke.do takove dětske pohadkove knižky by se mi hodně libily.Přeji hezky vikend u nas už se sněhem.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, malovat neumím,ale s háčkem nebo jehlicemi vydržím tvořit celé hodiny . Synovec taky moc hezký maluje vyhrával i spoustu soutěží.U nás už je bílo škoda, že to nevydrží na vánoce Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru na těch obrázkách je poznat že tě to baví, jsou moc hezké. Mě malování taky vždycky moc bavilo, ale nějak se mi poslední dobou nedostává času. Hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. Very u nás napadlo trochu mokrého sněhu a ještě padá i s deštěm. Mě vždycky bavilo malovat, když jsem poslouchala pohádku v rádiu. Obrázky máš hezké, jsou takové milé, je vidět, že tě to moc baví. Mějte se tam na horách pěkně a buďte zdraví. Barušku hladím po kožušku. Všechny zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, to by byly super ilustrace do dětských knížek. Já malovat neumím, naše děti podědili výtvarné talenty, i hudební z manželové strany, asi. Já třeba uháčkuju surikatu bez návodu a je si podobná, tam představivost mám,ale na papír malovat to je bída.
    Ted s vnučkou vybarvujeme podle čísel a to nás taky baví.
    Pěkný víkend, u nás s prvním sněhem. Aťka

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko,obrázky jsou krásné a ta boudička s pejskem je nejlepší.Mějte se v Krkonoších a pěknou neděli přeji.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verunko, tvé obrázky jsou moc krásné. Krásný pozdrav posílá Daja z Ostravy

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)