středa 29. listopadu 2023

Tak konečně

 dneska trochu vykukuje i sluníčko

a já vám tak mohla vyfotit ty naše nové letošní vánoční ozdoby










ty malované s chaloupkama 

objevil na netu taťka když scháněl něco jiného

a tak moc se mu líbíly

že je objednal


a naše Baruška

jen kdyby věděla

že dostane k Vánocům velkýho plyšovýho dinosaura

to by si takhle spokojeně 

neválela šunky 😁


A vy mějte prima odpoledne
a ahojda ❤️



8 komentářů:

  1. Verunko, moc hezké ozdobičky a ty s chaloupkama tak ty jsou, taťka udělal dobře že je objednal. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, to jsou hezké ozdoby To bude pro Barušku překvápko.U nás taky chvilku vykukovalo sluníčko, teď zas poletuje sníh Přeji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Very, taky jsem ty ozdoby s chaloupkami viděla na netu, ale už nic neobjednávám, protože se mi ozdoby už ani nevejdou na stromeček. Baruška je zamyšlená, asi přemýšlela, co letos najde pod stromečkem. Včera jsem měla velkou radost, protože jsem našla něco hezkého ve schránce, moc vám všem doma děkuju, potěšilo a moc🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, ozdobičky jedna hezčí než druhá, nechali jsme si odzoby po po rodičích, ty z mého dětství, budu letos jenom s nimi zdobit stromeček retro.
    Mějte se hezky. Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru, ty taťkovy ozdoby jsou teda parádní a originální, takové jsem nikde neviděla. Já ač mám vánočních ozdob a dekorací habaděj, tak stejně neodolám a každý rok nějaké přikoupím. Jsem zvědavá, jak bude Baruška tvářit na toho dinosaura, já chci koupit pod stromeček naší "kóči" nějakého hodně chlupatého plyšáka, protože si oblíbila takový ten liščí ocas, co se používá na prach, pořád ho někam tahá. Přeju dobré poledne.

    OdpovědětVymazat
  6. Veru,mohu se prosím zeptat-odkud jste objednávali ozdoby s chaloupkami?Jsou nádherné.Děkuji Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuju za napsání a mějte se hezky ❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)