sobota 2. září 2023

Tak zas









































 Ty prázdniny tak moc rychle utekly
až to je neskutečné

a že léto pomalu předává vládu podzimu taky nezměníme

rána jsou mlhavá a plnà rosy
a večer před osmou už je pěkná tma

ale je před námi podzim 
a ten kdyz se vydaří tak je to taky prima

a vy mějte moc pohofové dny
a ahojda ❤️




5 komentářů:

  1. Schöne Bilder gutes Essen . Ihr habt es verdient

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,no nějak rychle to uteklo,my jsme se vrátili z posledního prodlouženého víkendu už jsem otrhala úrodu rajčat,paprik, okurek a cuket já mám podzim ráda a když vyjde babí léto je to supr.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ba Veru, utekly ty prázdniny hodně rychle, už začínám kupovat na balkon vřes a kateřinky, letos mně muškáty moc nešly, jsou takové nedomrlé, zato jsem si poprvé koupila balkonová rajčata a úroda je hojná. Teda jako ta vaše určitě ne, ale mně to stačí. Příští týden mají být ještě letní teploty, tak se těším, jak si půjdu zaplavat. Hezký sobotní večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru to máš pravdu, přijeli jsme z víkendu celé rodinné bandy na chalupě v Adršpachu, byla to moc prima tečka za prázdninami, ale škoda že tečka, nedá se nic dělat , povinnosti volají , ale pár zářijových pěkných akcí nás ještě čeká.
    Pěkné zářijové dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Ne, zimu ještě neee. Ale tvé fotečky jsou krásně letní a dodávají plnou náruč optimismu.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)