středa 16. srpna 2023

To tak poslal taťka naší maminu

 Do skleníku pro pár rajčat a paprik 🍅🌶️ na lečo

to byl teda nápad


mamina po chvilce vylezla ze skleníku

se slovy stačí to 😁😁😁😁

stačilo až až

a tak se u nás vařilo lečo ve dvou rendlíkách

v jednom malým se vším všudy - se salámem i vajíčkem k večeři 

a v druhém velkém se vařily papriky s rajčatama coby základ do skleniček na zavaření na zimu

a protože se zahrada činí a broskví máme letos opravdu hodně

tak ty dnešní taky skončily coby kompot na zimu


A ostružiny se pro změnu nastěhovaly v podobě dřeně do mrazáku


A protože broskve i ostružiny dozrávají ve velkém každý den

tak na zítra má mamina v plánu z nich uvařit džemy 



A takhle my to teďka máme

s u nás je právě teď / v jedenáct hodin večer/ parádní bouřka
a my si užíváme toho chvilkového ochlazení co s ní přišlo

a vy mějte dobrou noc
a ahojda




7 komentářů:

  1. Tak to teda bylo leča😁
    A krom toho jsem na něj Veru dostala hroznou chut.
    Pěkné dny . Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko máte nádherné broskve,Ty v obchodě nejsou k jidlu jsou tvrdé jak kámen.
    Lečo jsem si taky vcera dělala. Přeji pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, máte to luxusní. Jaký máte druh broskví?

    OdpovědětVymazat
  4. Very, úrodu máte nádhernou, broskve jsou výstavní. U nás byla dnes v noci taky dvouhodinová bouřka s lijákem a šíleným větrem. Celou noc bylo hodně teplo a nedalo se moc spát. Mějte se krásně a my zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  5. No teda Veru to je ale úroda. Já mám moc ráda lečo, ale dělám ho bez vajíček, což se mně všichni diví, ale já to tak mám ráda. Letos poprvé jsem měla rajčata na balkóně a už pomalu sklízím. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko, máte pěknou úrodou,taky sklizim úrodu a zavařuji na zimu.Z ostružin dělám šťávy a marmelády a zkusím i tu dřeň ty máme jahodový a meruňkový.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuju za napsání a bohužel nevíme co ke to za druh broskve,poradil nám ke tenkrát táťkův kamarád co má zahradnictví s tím, že jsou vhodné i k nám pod hory 🙂

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)