čtvrtek 20. července 2023

Však to je o mně dávno známé

 Že se ráda válím na zemi 

a fotím proti modrému nebi

tohle focení mě hodně baví


A dneska se u nás cestovalo

vloni o prázdninách jsme na výlety jezdili pravidelně v úterý

letos jezdíme docela neplánovaně

holt nás něco napadne

a už jedeme

dneska to byla cesta vlakem

domů jsme dorazili až večer před osmou 

a bylo to moc prima



A vy mějte dobrou noc

a i já už jdu dneska na kutě 😁



6 komentářů:

  1. Veru, válecí fotky jsou super a do Prahy jezdíme docela často, většinou na nějákou večerní kulturu a jedem hned ráno a celý den šmajdáme. Budu zvědavá co jste v Praze zvolili vy, pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,Vy jste jeli na výlet do Prahy?Moje milovaná Praha je takový druhý doma.Hnedka po Vrchlabíčku a Krkonoších.Jezdím tam hodně často.Už se těším až napíšete kde jste chodili,co se Vám líbilo,ale taky na fotky.Ty máte vždycky úžasný,protože se umíte koukat.Mějte se fajnově u nás doma v Krkonoších.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, taky se chystám na výlet do Prahy, už se moc těším. Fotečky jsou parádní. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Very, taky bych někde jela vlakem. U nás dnes jezdila stará lokomotiva, slyšela jsem ji houkat. Naše Alča se byla taky s druhou babičkou svézt. Co jsem se v mládí v takovém vlaku najezdila, do Rožnova p/R měl ještě dřevěné sedačky. Krásné fotečky, právě dnes jsem fotila, jak já říkám kočičím pohledem, zahrádku. Na takovou specialitu si mě před léty přivedla ty, tak díky za inspiraci. Zdravíme vás všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuju za napsání a nezlobte se, že se víc nerozepíšu ,Libuško moc děkuju za krásné psaní 👍❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda bych se opět svezla vlakem.Jeden můj pravnuk(5 let)miluje vlaky.Dcera už s ním projela okolí.Ještě chtěl jet jedním,ale ten jede do Prahy...tak rozhodl,že pojedou do Prahy-proč ne,že?
    Přeji klidný den Eva H.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)