pondělí 17. července 2023

Tak jsem vyhrabala

Pár fotek z roku 2007

a to byl rok kdy jsme koupili zahradu s chatou

měli jsme tenkrát  z toho velkou radost

i když nám bylo jasné

že bude před námi velký kus práce

ale to nám ani trochu nevadilo

a nevadí nám to ani teď

ono nás to moc baví

a vždycky nás těší když se nám něco nového podaří vybudovat








A takhle my to máme
 
A vy mějte dobrou noc
a ahojda






7 komentářů:

  1. Very, máte za sebou kus obrovské práce a pořád pokračujete a vylepšujete. Ten príma pocit z toho, co jste dokázali je určitě k nezaplacení. Máte krásně útulno, jak venku tak v chatičce, radost tam jezdit. Hodně pohody a zdraví k dalšímu vylepšování a užívejte si tu nádheru. Zdravíme vás z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to je teda změn k lepšímu, co k lepšímu, ke krásnějšímu, utulnějšímu....a pořád dále vymýšlíte, máme to podobně, i když některé letní plány vystřídá cestování, ale to je taky zvláště s prcky potřeba a hlavně prima. Zaujaly mě ty velké sirky. A ráda jsem viděla kukačky, my je měli doma celé moje dětství, tak nějak mi k DOMA patří, asi proto že jsem je pak i symbolicky dostala svatebním darem a i když nefunkční visí doted.
    Mějte pěkné, už trochu s malým ochlazením příjemnější dny . Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, co k tomu dodat? Je vidět, že vás to baví a máte chatičku jak z pohádky. Teď v létě s bazénem to musí být velká paráda. Tak ať se vám budování, pěstování a vylepšování stále daří.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,tak se konečně taky musím připomenout. Blok čtu prohlížím krásný fotky,ale jsem líná psát.
    Mám ráda srovnání starych fotek a nových jak se to změnilo. To by puvodní majitelé koukali a nic by nepoznali máte to tam rok od roku krásnější a krásnější,rodiče jsou pilní a pořád si nějakou práci najdou,vid A Ty zdatně pomáháš,já vím. Rozinka a jeji bratříček se mě moc líbí,je to krásná a hodná rodinka !
    Tvé panenky se taky mají dobře, maminka na ně krásně šije,Ty háčkuješ a nemá to chybu. Já mám taky panenky na gauči,ale nemá na ně kdo šít,už mě to nějak nebaví.Ted opatruji kytičky na novém dvorku,musím Ti poslat fotky. Majitel mě to tam konečně vydláždil,víš. Také chodím zalévat sousedce zahradu když jela na dovolenou,nebo ted kamarádce chodím krmit kočky je taky s rodinou v Chorvatsku. Vše dělám ráda,mám alespon co dělat a nenudím se.Podrbej za mě Vaši Barušku která je pořád u rybiček a Čápa v jezírku,ta se u Vás má jako v raji.
    Jídla vaříte taky moc dobrá,já moc nevyvařuji mě to nikdy moc nebavilo vařím jen z nutnosti,víš. Ale pusu si neošidím to né,jsem mlsná a tak si vařit musím..Vzpomínám na Vás a blog čtu,občas i Instagram. Mějte se všichni hezky a užívejte léto jak Vy to umíte. Ahojjjjjj !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko,krásné to máte! Jste pilní a pracovití.Krásně jste zahradu i chatu vylepšili.
    Děkuji za fotky.Mějte krásné léto!MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko,zahradu máte krásnou a chatičku kouzelnou,jak z pohádky.Užívejte si pohody,spokojenosti,ale nejvíc toho,že jste spolu.Moc Vám to přeju.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc, moc,vám všem děkuju za napsání ❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)