pátek 14. července 2023

Mamina jako kdyby teď

 Neměla práce až nad hlavu

tak ještě zasedla k šicímu stroji

a pustila se do díla

ušila dvě pyžamka

a jeden letní overálek

a já 





a já k tomu ušmodrchala jedny plavečky

a letní čepičku




a takhle se u nás teda tvoří

a vy mějte prima večer

a ahojda

a zítra hurá do bazénu

tohle jsme my

malovala jsem to já



c

6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, to já vůbec nemám čas na šmodrchani mám rozdělané polštářky zavařuji, hlídám vnoučata a každý měsíc jezdíme na čtyř dny na krátkou dovolenou.Oblecky jsou supr jste šikulky Přeji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, mamina to má krásně ušité tvoje šmodrchání po dlouhé době ráda vidím, taky vydařené, pravda v létě moc času není, občas něco šmodrchnu vnučce na barbíny,ale rozdělanýho mám mraky. Taky výletujem, s prcky především, do toho jahody, borůvky,hodně třešní atd, znáte to.
    Pěkný víkend Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru a ještě jsem zapomněla že ten tvuj obrázek se mi moc líbí, čiší z něj letní pohodička a tak to má být, máš fajn styl malování vlásků, a pěkné obličejíky, a ted to neber nějak špatně, zvířátka maluju podobně, vnoučata z toho maj srandu, Barušku jsem ale poznala to je jasný😀

      Vymazat
    2. Aťko to je prča,on totiž Barušku dokresloval taťka 😁😁😁 on zvířátka taky neumí 😁👍

      Vymazat
    3. jejda Veru, tak to se ti moc omlouvám, mě se zdálo že ta Baruška není tvuj styl😁

      Vymazat
  3. Ahoj Veru, šmodrchání a malování paráda, Barušku bych asi nepoznala, ale zapojila jsem fantazii a šlo to. Teď v těch vedrech bych byla ráda ve vašem bazénu. Krásný letní večer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)