neděle 30. července 2023

Hortenzie

 Tak se mamina dočkala

a letos jich má zas plné keře

vloni nám čast květů pomrzla

a tak jich bylo míň

letos si to ale vynahrazují

a začíná kvést o stošest




a naše malá Baruška

tak ta v posledních dnech řadí jak černá ruka mafie

pořád někde něco vyvádí

tuhle honila ještěrku kolem skleníku nebo

na skalce prohání žábu

vzápětí zas sedí po krk namočená v jezírku a pozoruje rybičky

Tuhle úprkem letěla z chaty a něco táhla

podařilo se jí ukrást pytel s bohníkem chleba a

už honem pospíchala ho někam zahrabat

ale to se jí nepovedlo

sebrali jsme ji ho včas

no a takhle my to s tou naší Baruškou máme


a u nás prší

sice jsme měli jiné plány

ale to se nedá nic dělat

voda je potřeba

a vy mějte prima neděli ❤️

a ahooooj



3 komentáře:

  1. Ahoj Verunko, máte krásné hornenzie já je mám malý moc mi nerostou asi je mám na špatném místě mám i latnatý a ty mi rostou a hodně kvetou.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, hortenzie teprve na zahradu plánuju, vám jdou pěkně, před Baruškou teda nic neuhlídáte, a u nás taky pršelo v poledne ale pak se udělalo zas hezky, mám vnoučka a tak si užíváme.
    Pěkný nedělní večer Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Veru Baruška si chtěla udělat zásoby na horší časy a vy jste jí to překazili. Hortenzie se mi poslední dobou moc líbí, koupila jsem si nějaké na balkon, sice chtějí hodně vody, ale zato udělají hodně parády. Přes počítač mně nejdou přidávat komentáře, tak snad přes mobil to půjde. Hezký poslední červencový den.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)